Montmelo

Montmelo
  • MIDA DEL TEXT   

21:09  |  19/02/2018

Data i hora oficial

El temps


Oficina local d'habitatge

Les oficines locals d’habitatge són un punt únic d’informació i gestió de serveis i tràmits, on es pot obtenir de forma ràpida i còmoda tot el que cal saber sobre habitatge.

 

 

L’Oficina Local d’Habitatge és un servei públic gratuït que l’ajuntament ofereix a la ciutadania per informar, assessorar i gestionar aspectes relacionats amb l’habitatge.

 

 

L’Oficina Local d’Habitatge de Montmeló, en col·laboració amb la Generalitat de Catalunya, ofereix, entre d’altres, els serveis següents:

 

  • Tramitació dels ajuts a la rehabilitació d’edificis i habitatges.
  • Tramitació dels ajuts al propietari que lloga a través de la Xarxa.
  • Tramitació dels ajuts al llogater.
  • Tramitació dels ajuts a la Renda Bàsica de l’Emancipació.
  • Gestió de la borsa de lloguer a través de la Xarxa de Mediació per al Lloguer Social.
  • Habitatges de Protecció Oficial.

 

 

A través de l’Oficina Local d’Habitatge i la Xarxa de mediació per al lloguer social, pots llogar el teu habitatge amb garanties.

 

 

Nosaltres et busquem el llogater adient, oferim assessorament durant tota la tramitació, confeccionem el contracte d’arrendament sense cost, et facilitem una caució dirigida a garantir el cobrament de la renda i les despeses jurídiques en cas d’impagament i una assegurança multirisc.

 

Tot això durant un període de dos anys i, un cop signat el contracte, fem un seguiment del mateix durant tota la seva vigència.

 

Per a cualsevol dubte o concertar visites:

Ajuntament de Montmeló (Oficina local d'habitatge) 93 572 00 00 o habitatge@montmelo.cat



Data de modificació: 20/03/2017 09:34:42